آموزش

راهنمای خرید تلویزیون 50 اینچ جی پلاس

راهنمای خرید تلویزیون 50 اینچ جی پلاس

قبل از خرید تلویزیون 50 اینچ جی پلاس چند راهنمایی ساده را برای انتخاب بهتر در نظر بگیرید. تفاوت تلویزیون‌ها دیگر در میزان کیفیت تصویر و ویژگی‌های زنده بودن آن نیست. اگر در گذشته رقابت بر سر رزلوشن و کیفیت دریافت بود، با اضافه شدن امکانات مختلف مثل حافظه داخلی، قابلیت اتصال به اینترنت، میزان پورت ورودی USB  و HDMI و موبایل، گزینه‌هایی هستند که بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

برای خرید تلویزیون 50 اینچ جی پلاس به غیر از اندازه مانیتور که حتماً با فکر آن را در نظر گرفته اید، گزینه‌های دیگری هم هستند که حتماً برای شما اهمیت دارند. میزان استفاده شما از تلویزیون، قابلیت‌های کاربردی برای دیدن فیلم، بازی، اتصال به کنسول و دستگاه‌های دیگر، حتماً باید در نظر گرفته شود.

تلویزیون 50 اینچ جی پلاس یک تلویزیون اندروید است که مانند یک گوشی هوشمند می‌توانیم از آن استفاده کنیم. این قابلیت وجود دارد که برنامه‌های مختلف را مثل فیلیمو، نماوا، آنتن و… را روی آن نصب کنیم و فیلم و سریال و مسابقات ورزشی را به صورت زنده ببینیم.

 

کاربردهای مختلف تلویزیون 50 اینچ جی پلاس

تلویزیون‌ها دیگر وسیله‌ای برای دیدن فیلم و سریال از گیرنده‌های مختلف نیستند. کاربرد و معنای تلویزیون در خانه، تغییرات زیادی کرده است. تبدیل شدن به سینمای خانگی، مانیتوری برای طراحی، بازی و سرگرمی، دیگر کاربردهایی هستند که از تلویزیون انتظار داریم.

اگر تا همین چند سال پیش، کسی به فکرش نمی‌رسید که می‌شود کارهایی که با لپ تاپ و گوشی می‌کنیم، با تلویزیون انجام بدهیم، الان جزو یکی از مزیت‌های هر تلویزیونی است. اگر تا قبل از خواندن این مقاله، صرفاً به اندازه و کیفیت تصویر فکر می‌کردید، حالا بهتر است به آینده جدیدی که تلویزیون 50 اینچ جی پلاس به شما می‌دهد فکر کنید.

 

اتصال به کنسول با خرید تلویزیون 50 اینچ جی پلاس

کنسول‌های مختلف از جمله PS4 و دستگاه‌های دیگر، از طریق کابل‌ HDMI به تلویزیون متصل می‌شوند. اگر دیگر گیرنده‌ها هم با چنین کابلی متصل شوند، تعداد ورودی‌های پورت HDMI اهمیت پیدا می‌کند.

وقتی یک تلویزیون 50 اینچ جی پلاس برای خانه انتخاب می‌کنید، یعنی حتماً تعداد افراد زیادی در کنار همدیگر زندگی می‌کنند. این افراد هر کدام نیازهای مختلفی دارند که توسط تلویزیون باید تامین شود. نیازهایی که برای تمام اعضای یک مجموعه، مثل خانه، محل کار یا هر محیط دیگری، اهمیت دارد.

سایز 50 اینچ برای تلویزیون جی پلاس، نشان می‌دهد که محیط بزرگی برای آن در نظر گرفته شده است. چنین تلویزیونی باید بتواند از طریق اتصال به موبایل هم کار کند. یعنی اگر قرار باشد فیلم و عکس‌های سفر گذشته را دور هم ببینید، حتماً باید چنین قابلیتی وجود داشته باشد. با خرید تلویزیون 50 اینچ جی پلاس می‌توانید هر لینک، عکس، فیلم و ارتباطی را از طریق گوشی و تبلت با تلویزیون برقرار کرد. در نفیس 24 این ویژگی امکان پذیر است.

 

مقرون به صرفه بودن

انتظاراتی که از تلویزیون 50 اینچ جی پلاس دارید، ممکن است در یک تلویزیون دیگر بسیار گران تمام شود. مثلاً تعداد پورت‌ها، کیفیت تصویر، اتصال به موبایل و گوشی، حافظه داخلی و اتصال به اینترنت، در کنار هوشمند بودن آن، مزایای خوبی برای تلویزیون هستند.

با خرید تلویزیون 50 اینچ جی پلاس این امکانات را با قیمت پایین‌تری دریافت می‌کنید. همچنین این تلویزیون را به شکل اقساطی از سایت نفیس 24 نیز می‌توانید تهیه کنید.

 

خرید اقساطی تلویزیون 50 اینچ جی پلاس

 

استفاده از چنین امکاناتی در کنار مزایایی که از طریق کابل‌ها و اتصالات دیگر دریافت می‌کنید، برای یک تلویزیون باید مقرون به صرفه هم باشد. در لوازم برقی، امکانات و مزایا به سرعت در حال رشد هستند و اگر زمانی، مزایای بالاتری وارد بازار شوند، باید گزینه مقرون به صرفه را در نظر بگیرید.

 

کیفیت و رزلوشن تصویر

تلویزیون 50 اینچ جی پلاس را با دو کیفیت مختلف 4K  و Full HD در دسترس است. این‌ها بالاترین کیفیتی هستند که در حال حاضر از یک تلویزیون می‌شود انتظار داشت و جی پلاس هم از این گزینه استفاده می‌کند.

رنگ و کیفیتی که از تلویزیون 50 اینچ جی پلاس دریافت می‌کنید، زنده و هیجان انگیز است. شاید برای کسانی که دنبال تماشای فیلم و سریال با تلویزیون هستند، گزینه چندان مهمی نباشد. اما این موضوع برای خانه‌هایی که علاقه به بازی‌های رایانه‌ای دارند، یک مزیت قابل توجه به حساب می‌آید. به خصوص بازی‌های داستانی با گرافیک بالا که بدون کیفیت تصویر، عملاً نیمی از زیبایی بازی، از بین می‌رود.

 

تماشا از هر زاویه ای

مشکل تلویزیون‌های قدیمی این بود که همیشه نیاز داشتیم آن‌ها را بچرخانیم تا تصویر آن را ببینیم. با خرید تلویزیون 50 اینچ جی پلاس دیگر این مشکل را نداریم. پنل AV قدرتمند این تلویزیون به تمام اهالی خانه اجازه می‌دهد که در هر زاویه ای، تصویر تلویزیون را به وضوح ببیند.

کیفیت رنگ‌ها در این تلویزیون به هم نمی‌ریزد و با غلظت بالایی نمایش داده می‌شود. طبیعی و زنده بودن تصویر با تغییر زاویه، پایین نمی‌آید. این موضوع هم برای گیمرها می‌تواند خیلی مهم باشد. به خصوص اگر چند نفر در کنار همدیگر بازی کنند و بخواهند که همزمان به تصویر با کیفیت دسترسی داشته باشند.

 

گیرنده دیجیتال داخلی

از آن جا که تلویزیون 50 اینچ جی پلاس یک تلویزیون با برند ایرانی است، اتصال به شبکه‌های داخلی نیاز به گیرنده خارجی ندارد. شبکه‌های تلویزیون ایران را به راحتی می‌تواتید از این تلویزیون دریافت کنید.  این گزینه هم باعث مقرون به صرفه‌تر شدن این دستگاه در ایران می‌شود. به خصوص برای مسابقات ورزشی و سریال‌های داخلی، دارا بودن گیریده دیجیتال داخلی برای تلویزیون 50 اینچ جی پلاس یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید.

 

هوشمند بودن تلویزیون

همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم، با یک تلویزیون اندروید طرف هستیم که تمام اپلیکیشن‌های مرتبط روی آن نصب می‌شود. از برنامه‌های فیلم و سریال و مسابقات ورزشی گرفته تا مرورگرهایی مثل اپرا و فایرفاکس. مثل یک گوشی می‌توانید از این تلویزیون استفاده کنید.

قدرت پردازشگر چهار هسته ای نصب شده روی تلویزیون، این امکان را می‌دهد که کیفیت تصویر، در حد لپ‌تاپ‌های طراحی باشند. حتی از آن می‌توانید به جای مانیتور طراحی استفاده کنید.

هوشمند بودن تلویزیون به شما این مزیت را می‌دهد که تمام اهالی خانه را راضی نگه دارید. حتی مهمانی‌های مهم پربارتری داشته باشید و زندگی با این تلویزیون، به دنیای جدیدی از تصویر وارد می‌‌شوید.

 

 تولید محتوای نفیس 24 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید