تهویه

چند ویژگی پنکه پارس خزر رومیزی و ایستاده

چند ویژگی پنکه پارس خزر رومیزی و ایستاده

چند ویژگی پنکه پارس خزر باعث شده در این تابستان به داد ما برسد. یکی از برندهای پرفروش ایرانی که قدمت بالایی دارد و می‌توانیم به کیفیت و اعتبارش، اطمینان کنیم. پنکه‌هایی در مدل‌های مختلف که برای محیط‌های بزرگ و کوچک طراحی شده‌اند. در شهرها و محله‌هایی که دمای هوا خیلی بالا می‌رود، برای شکستن شرجی هوا از پنکه استفاده می‌کنند. کولر آبی به تنهایی نمی‌تواند این حجم از شرجی را کم کند.

این ویژگی پنکه پارس خزر و دیگر پنکه‌های دیواری، رومیزی و ایستاده، باعث شده که به جای اضافه کردن کولر آبی ایستاده، از پنکه استفاده کنیم. با این کار، شرجی هوا در اتاق کمتر می‌شود و خنکی هوا در خانه بهتر احساس می‌شود.

 

درباره پارس خزر

قبل از این که سراغ خرید از یک برند برویم، بهتر است که در موردش بیشتر بدانیم. پارس خزر یکی از شرکت‌های ایرانی است که تکنولوژی روز دنیا را به تولیداتش اضافه کرده و توانسته جایگاه خودش را در بازار ایران به دست بیاورد. نه تنها در بازار داخلی، بلکه نگاه به بازار بین‌المللی هم در این برند وجود دارد.

کارخانه اصلی پارس خزر در شهر رشت، استان گیلان، قرار دارد. قدمت این کارخانه به سال 1347 برمی‌گردد. زمانی‌که در همکاری با توشیبای ژاپن، همکاری‌هایی در تولید لوازم برقی و خانگی داشته است.

 

چند ویژگی پنکه پارس خزر ایستاده

برای یک پنکه ایستاده باکیفیت، قابلیت تنظیم ارتفاع، مزیت مهمی است. اگر بتوانیم پنکه را طوری تنظیم کنیم که تمام فضا را خنک کند، دمای هوای خانه بهتر می‌شود. خنک شدن خانه با کولر گازی یکی از قابلیت‌هایی است که داریم. اما برای این که شرجی و رطوبت هوا بشکند، بهتر است روی این پنکه‌ها حساب کنیم.

اما این تنها ویژگی پنکه پارس خزر نیست که باعث محبوبیتش شده است. قابلیت تنظیم سرعت باد، استفاده از ریموت برای خنک کردن، و طراحی مناسب برای استفاده در مکان‌های مختلف را هم باید به حساب بیاوریم.

 

به چه ویژگی‌هایی دقت کنیم؟

پنکه باید بتواند تمام محیط را به طور مساوی خنک کند. پس اگر دنبال پنکه ای هستید که این ویژگی را داشته باشد، باید روی اندازه، قابلیت تنظیم سرعت، ارتفاع و ویژگی‌های دیگر تمرکز کنید.

پنکه رومیزی

پنکه رومیزی این ویژگی را دارد که روی یک سطح بلند هم قرار بگیرد. ویژگی پنکه رومیزی این است که به جای پایه بلند، از میز، به عنوان پایه استفاده کند. گرما همیشه به سمت بالا می‌رود و هر چه‌قدر سطح بالاتری را پوشش دهد، گرما بیشتر می‌شکند.

خرید پنکه رومیزی پارس خزر مدل RIMA

خرید پنکه دیواری پارس خزر مدل ES7020

پنکه ایستاده

برای محیط‌های کوچک که میز و مبل و صندلی نیست در ان دیده نمی‌شود، پنکه ایستاده گزینه بهتری است. گرمایی که به دلیل ایستادن و حرکت افراد در این محیط‌ها ایجاد می‌شود، در سطح بالاتری قرار دارد.

ویژگی پنکه پارس خزر ایستاده در قابلیت تنظیم ارتفاع است. مدل‌های قدیمی‌تر دارای این ویژگی نبودند، اما مدل‌های امروزی، همگی از این ویژگی بهره می‌برند.

خرید پنکه ایستاده پارس خزر مدل FSR-ADO

خرید پنکه ایستاده پارس خزر مدل ES4060R

قابلیت تنظیم سرعت

با توجه به میزان گرما، میزان تابش افتاب در خانه، سرعت مورد نیاز کمتر است. گاهی لازم است که پنکه به سرعت هوا را خنک کند، شرجی هوا را بشکند و گرمای تابستان را بگیرد. به مرور زمان، نیاز کمتری به سرعت زیاد پنکه داریم و به دو حالت متوسط و کم قابل تغییر است.

با نزدیک شدن به غروب و کاهش گرمای هوا، میزان استفاده از پنکه نیز کمتر می‌شود. این ویژگی پنکه پارس خزر در مدل‌های قدیمی‌تر، فقط به دو حالت کم و زیاد محدود می‌شد.

 

زمان سنج خودکار

گرمای هوا باعث خواب‌آلودگی و کسل شدن در خانه می‌شود. اهالی خانه هم در زمان گرما، علاقه بیشتری به خوابیدن و رفع خستگی دارند. گرمای هوا می‌تواند انرژی زیادی بگیرد.

مهم‌ترین ویژگی پنکه پارس خزر در همین زمان سنج خودکار است. پنکه می‌تواند در زمان مشخصی خاموش شود. یا در زمان‌بندی‌های مختلف بتواند روشن و خاموش شود و هوا را متعادل نگه دارد.

 

ویژگی‌های متفاوت پنکه پارس خزر

شاید تصور کنید که ویژگی‌های بالا، خیلی هم مهم نیستند و روی همه پنکه‌ها هستند. اما چند ویژگی پنکه پارس خزر هست که آن را متفاوت می‌کند. این ویژگی‌ها می‌توانند هر خریداری را ترغیب کند که دست به جیب شود.

طراحی و سبکی

مهم ترین ویژگی برای پنکه این است که خوب طراحی شده باشد و هوا را به خوبی جابجا کند. در عین حال، جابجایی‌اش برای اهالی خانه و محل کار، سخت نباشد.

در طراحی این پنکه، تلاش شده که زیبایی‌های بصری در کنار کاربرد این پنکه، قرار بگیرند. بدنه پلاستیکی آن، رنگ مناسبی دارد که به دیگر وسایل خانه بیاید.

موتور قدرتمند

برای لوازم خانگی و به خصوص لوازم برقی، هیچ چیزی مهم تر از موتور قدرتمند واجب نیست. این پنکه‌ها باید بتوانند با توجه به محیطی که در آن قرار دارند، دمای هوا را خیلی زود خنک کنند.

دیگر لازم نیست برای خنک شدن، جلوی پنکه بنشینید. موتور پنکه پارس خزر، دمای محیط را به سرعت متعادل می‌کند.

صدا و لرزش خیلی کم

وقتی موتور روی دور تند قرار بگیرد، پنکه باید بتواند این سرعت را تحمل کند. برای امتحان هم که شده، سرعت پنکه را زیاد کنید تا این ویژگی پنکه پارس خزر را از نزدیک ببینید.

کیفیت موتور و قطعاتی که در آن استفاده شده، به شکلی است که تحمل این دور موتور را داشته باشد. ویژگی پنکه پارس خزر این است که تاب تحمل این میزان چرخش و دور موتور را دارد. اگر سرعت موتور را بالا ببرید، سر و صدای زیادی ایجاد نخواهد کرد و مزاحم کار شما نخواهد شد.

 

چند مزیت و ویژگی پنکه پارس خزر

بهترین ویژگی پنکه پارس خزر این است که جلوی شرجی شدن هوا را می‌گیرد و به سرعت دمای هوای اتاق و محیط را متعادل می‌کند. برخلاف کولر آبی که زمانی طولانی برای خنک کردن هوا نیاز دارد و در روزهای شرجی، عملاً جوابگو نیست، پنکه پارس خزر به داد گرمای هوای خانه می‌رسد. اگر روبروی این پنکه بنشیند، احتمالاً هوای خشک‌تری را احساس می‌کنید که جلوی عرق کردن شما را می‌گیرد.

موتور کم سر و صدا و پرقدرت آن، آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند و به آرامش فضا خدشه نمی‌زند. صدای پره‌های آن به قدری کم هست که بعد از مدتی به آن عادت می‌کنیم. حتی در دور موتور بالا هم روی این  ویژگی پنکه پارس خزر می‌شود حساب کرد.

 

 

نفیس 24 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “چند ویژگی پنکه پارس خزر رومیزی و ایستاده

  1. ساشا گفت:

    پنکه های پارس خزر همیشه فوق العاده بودن

دیدگاهتان را بنویسید