یخچال و فریزر

انواع یخچال های کوچک ايراني بر مبناي ظاهر آن

همانطور كه مي دانيد يخچال، يكي از لوازم ضروري و كاربردي در خانه شما مي باشد به همين دليل بايد در انتخاب آن دقت كافي را داشته باشيد. امروزه به دليل فراواني اجناس در بازار و تنوع محصولاتي كه دارند قيمت اكثر اين محصولات، مخصوصا كالا هاي غير ايراني رو به افزايش است. در بازار ايران هم اجناس و كالا هايي توليد مي شوند كه با برند هاي خارجي در رقابت هستند. این محصولات نسبت به محصولات غير ايراني، قيمت هاي بهتري دارند. اين روز ها به دليل وجود آپارتمان هاي كوچك و فضاي محدودي كه آشپزخانه ها دارند اكثر افراد تصميم مي گيرند يخچال های کوچک را انتخاب كنند. قیمت یخچال کوچک ایرانی بسیار مقرون به صرفه است و کارایی زیادی برای شما دارد.

قیمت یخچال کوچک ایرانی

در اينجا قصد داريم براي حمايت از توليدات ملي، انواع محصولات و برند هاي مختلفي از یخچال های کوچک را به شما معرفي كنيم. شما مي توانيد با مراجعه به فروشگاه اينترنتی نفيس 24 در مورد قیمت یخچال کوچک ایرانی اطلاعات كافي را به دست آوريد.

 

يخچال كوچك يا ميني

ميني يخچال يا همان يخچال هاي كوچك براي نگهداري مواد غذايي و انواع و اقسام نوشيدني ها استفاده مي شود. مزيت آن، اين است كه فضاي كمي را اشغال مي كند و داراي ابعاد كوچكي هست. كارايي این یخچال ها تقريبا مانند يخچال هاي معمولي است فقط با اين تفاوت كه در سايز هاي كوچك هستند و براي فضاهاي كم طراحي شده اند. بيشترين كاربرد اين يخچال هاي كوچك در هتل ها، بيمارستان ها،خوابگاه ها، مدارس و سوئيت ها می باشد. براي خريد يخچال كوچك ايراني بايد به نكات زيادي توجه كنيد.

فضايي كه يخچال اشغال مي كند نكته حائز اهميتي است. اين يخچال ها بطور ميانگين چهارده سال عمر مي كنند كه البته اين هم بستگي به مراقبت و نگهداري شما دارد. يخچال هاي كوچك جزو لوازم برقي كم مصرف به حساب مي آيند كه توان مصرفي آن ها چيزي حدود 90 تا 60 وات است. و اندازه كوچك ترين نوع آن 43 سانتي متر عرض، 45 سانتي متر عمق و 50 الي 80 سانتي متر ارتفاع دارد و بزرگترين سايز آن داراي 49 سانتي متر عرض، 51 سانتي متر عمق و 110 سانتي متر ارتفاع است.

یخچال کوچک

يخچال كوچك مكعبي

يكي از رايج ترين مدل هاي يخچال كوچك ايراني، همين نوع مكعبي است و به دليل اينكه به راحتي در هر فضايي قرار مي گيرد در بین مشتریان خود، از محبوبیت فراوانی برخوردار است. گنجايش این یخچال ها، 59 ليتر است و به راحتي حمل مي شوند.

يخچال كوچك سايز متوسط

اين مدل يخچال به نسبت يخچال هاي مكعبي كمي بزرگتر است و بيشتر براي دفاتر كاري و هتل ها استفاده مي شود. گنجايش اين يخچال 96 ليتر است و حمل آن آسان است.

يخچال مخصوص زير كانتر

بيشتر براي رستوران ها و فست فود ها استفاده مي شود این مدل از این محصول در زير كانتر قرار مي گيرد و به نسبت ديگر يخچال هاي كوچك ايراني مصرف انرژي بالاتري دارد. قیمت یخچال کوچک ایرانی مدل زیرکانتری در مقایسه با انواع دیگر این محصولات کمی بیشتر می باشد. اين مدل در نوع یخچال های کوچک ايراني بزرگترين سايز را دارد كه محيط داخل آن 127 ليتر است.

يخچال كوچك سفري

همانطور كه از نامش پيداست، مخصوص مسافرت است و شما به راحتي مي توانيد، مواد غذايي و نوشيدني را در زمان سفر در آن نگهداري كنيد و به راحتی آن را با خود حمل کنید.

 

قیمت یخچال کوچک ایرانی و معرفي برند هاي آن

 

يخچال كوچك اسنوا

اين يخچال ها براي مكان هايي مانند ادارات ، دفاتر كاري، خوابگاه ها و خانه هاي كوچك مناسب هستند. طراحي ظاهري یخچال های کوچک برند اسنوا ساده و زيبا است هيچ دستگيره اي براي اين مدل ها تعبيه نشده و براي باز كردن يخچال بايد از قسمت بالايي لبه در استفاده كرد، اين يخچال گنجايش نسبتا خوبي دارد.

يك قسمت مخصوص نگهداري ميوه و سبزيجات و در قسمت بالاي آن محفظه جايخي را مشاهده مي كنيد كه براي فريز كردن مواد غذايي به كار برده مي شود. قیمت یخچال کوچک اسنوا حدودا بين 2 تا 4 ميليون تومان است.

 

يخچال های كوچك هيماليا

اين يخچال ها كيفيت و ساختار بالايي دارند، ظرفيت و گنجايش بالاي آن ها كار را براي شما آسان مي كند. در صورتي كه فضاي كافي براي گنجاندن يخچال نداشتيد، مي توانيد آن را روي ميز قرار دهيد و به راحتي استفاده كنيد. در قسمت درب يخچال، دو طبقه وجود دارد كه مخصوص نگهداري بطري ها و لبنيات مي باشد. كشوي قسمت پايين يخچال، مخصوص ميوه ها و سبزيجات است.

مهمترين مزيت یخچال های کوچک هيماليا، قسمت فريزر يا جايخي آن است. این یخچال با قدرت خنك كنندگي بالايي كه دارد مي تواند در كمترين زمان مواد غذايي را براي شما منجمد كند. قيمت مدل 9 فوت يخچال هيماليا با تعداد دو طبقه در داخل و چهار طبقه در درب آن، حدودا 2 ميليون و 900 تومان مي باشد.

یخچال کوچک الکترواستیل

برند الکترواستیل یکی از پر اعتبار ترین برند ها در ساخت و تولید یخچال های ایرانی می باشد. این برند انواع یخچال در مدل های مختلف را تولید و روانه بازار می کند. یکی از پر طرفدار ترین محصولات الکترواستیل، یخچال های کوچک آن هستند و به دلیل حجم کمی که دارند، فضای کمتری را  اشغال می کنند. به همین علت انتخاب مناسبی برای محیط های اداری، شرکت ها، داروخانه ها و اتاق هتل ها می باشند.

قیمت یخچال کوچک ایرانی برند الکترواستیل چیزی حدود 2 تا 4 میلیون تومان می باشد.این قیمت بر اساس  کیفیت و رتبه آن ها متغییر است. برای مثال یخچال الکترواستیل 7 فوت که دارای دو طبقه در داخل یخچال و سه طبقه مجزا بر روی درب یخچال می باشد، 3 میلیون تومان است.

یخچال ایستکول

ایسکتول یک کمپانی معتبر و شناخته شده است که به تولید انواع یخچال و فریزر می پردازد و به دلیل کیفیت بالا، محصولاتش همواره در زمره پرفروش ترین های بازار قرار می گیرند. یخچال و فریزر 12 فوت ایستکول کمبی مدل TM-96200 یکی از محصولات پرفروش این کمپانی است که به دلیل داشتن امکانات مناسب و قیمت مقرون به صرفه، توجه بسیاری را به خود جلب کرده و موفقیت بالایی را در بازار ایران کسب نموده است.

نفیس24

فروشگاه اینترنتی نفیس 24، باچندین سال سابقه ی درخشان و با کادر مجرب و حرفه ای خود، این افتخار را دارد تا شما را در خرید لوازم خانگی مورد نیازتان همراهی کند. از این رو اطلاعات کامل و جامعی در باره تمامی برند های معروف دنیا در اختیارتان قرار دادیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید