لوازم شستشو و نظافت

سیستم عیب یاب هوشمند چیست؟

بارها براي همه ما پيش آمده است كه لوازم خانگي مان با مشكلات مختلفی مواجه شود. سعی کنید تا در اولين فرصت اقدام به حل اين مشكلات کنید، به این دلیل که بي توجهي به اين موضوع ممكن است در روند كارهاي روزانه شما اختلال ايجاد كند و بررسي به موقع اين مشكلات مي تواند مانع از وارد شدن آسيب هاي جدي به لوازم خانگي شما شود. برخي از لوازم برقي خانگي مجهز به سيستم عيب يابي هوشمند هستند. يكي از اين لوازم يخچال فريزر مي باشد كه هر روز شاهد پيشرفت هاي جديدي در آن ها هستيم.

قطعا براي يك بار هم كه شده يخچال ما به مشكلاتي برخورده است كه به فكر رفع و تعمير اين مشكلات افتاديم. در آن لحظه ممكن است سوال هاي زيادي ذهن ما را به خود درگير كنند. اينكه مشكل اصلي و علت آن چيست؟ نحوه برطرف كردن آن به چه شكل است؟ آيا خودمان قادر به رفع اين مشكل خواهيم بود؟ سيستم عيب يابي هوشمند براي پاسخ به تمام اين سوالات در دستگاه شما تعبيه شده است. در ادامه اين مطالب با همراه باشيد تا اطلاعات جامعي در مورد اين سيستم و نحوه استفاده از آن را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.

مزاياي استفاده از سيستم عيب يابي هوشمند

مزيت اصلي سيستم عيب يابي هوشمند تشخيص دقيق و درست مشكل مي باشد. پيش از اينكه يخچال ها به اين سيستم مجهز شوند، براي عيب يابي و برطرف كردن مشكل دستگاه خود بايد ساعت ها خط تلفن را اشغال مي كرديم و منتظر پاسخ كارشناسان اين حرفه مي شديم تا ما را در جهت شناخت و رفع مشكل لوازم خانگي راهنمايي كنند. با ظهور اين فناوري جديد، علاوه بر اين كه فورا به مشكل دستگاه پي خواهيد برد، در زمان و هزينه هاي شما نيز صرفه جويي خواهد شد.

 

همچنين اكثر افراد توانايي تشخيص و توضيح درست به كارشناسان را ندارند و همين موضوع ممكن است به مشكلات دستگاه شما اضافه كند. بيشتر مشكلات ممكن است كاملا ساده و جزئي باشند كه حتي نياز به كارشناس و تكنسين حرفه اي نيست و خود فرد مي تواند آن را رفع كند. سيستم عيب يابي هوشمند در كمترين زمان ممكن و با تشخيص درست، شما را در جهت رفع مشكل به درستي راهنمايي مي كند. درضمن وجود اين سيستم در دستگاه ها، كار تعميركاران و كارشناسان را نيز راحت تر كرده است.

از سيستم عيب يابي هوشمند چطور استفاده كنيم؟

روش استفاده از سيستم عيب يابي هوشمند كاملا ساده مي باشد و لزومي ندارد نگران اين موضوع باشيد. شما توسط يك تلفن همراه مي توانيد از مزاياي اين سيستم بهره مند شويد. در ابتداي امر بايد اقدام به دانلود و نصب يك اپليكيشن مخصوص از Apple store و يا play store كنيد و يا مي توانيد براي دريافت اين برنامه با مركز خدمات تماس بگيريد. پس از اينكه مراحل نصب به درستي انجام شد، مي توانيد به قسمت مخصوص يخچال ها مراجعه كنيد.

 

براي استفاده از فناوري سيستم عيب يابي هوشمند بايد گوشي موبايل خود را براي چند ثانيه رو به روي محصول در قسمتي كه احتمال مي دهيد مشكل وجود داشته باشد قرار دهيد. در اين حالت سيگنال هاي مختلفي به شكل خودكار از محصول توسط تلفن همراه به قسمت خدمات محصول ارسال مي شود. پس از مدتي شما از قسمت خدمات پيامي مبتني بر نوع مشكل يخچال دريافت خواهيد كرد. در اكثر مواقع مشكلات سطحي هستند و خود شما قادر به رفع آن خواهيد بود اما در مواقع حساس بايد با كارشناسان متخصص در اين زمينه تماس حاصل كنيد.

آشنايي دقيق با سيستم عيب يابي هوشمند يا Smart Diagnosis

براي اينكه شما سيستم عيب يابي هوشمند را بهتر بشناسيد، بايد با برنامه تشخيص Smart Diagnosis آشنايي كامل داشته باشيد. در سال هاي گذشته شركت ال جي با اين فناوري موفق شد خدمات شاياني به مشتريان ارائه دهد و همچنين وجود اين سيستم در برخي محصولات ال جي موجب شده اين برند طرفداران زيادي پيدا كند. زماني كه يخچال شما با مشكلي مواجه شد تمام نكات زير را مو به مو بايد انجام دهيد:

قبل از هر كاري، بايد صفحه را قفل كنيد. براي انجام اين كار، حدود سه ثانيه دكمه Lock را بفشاريد. حتما به اين نكته دقت كنيد كه اگر صفحه بيشتر از چند دقيقه قفل شده آن را غير فعال و مجددا قفل كنيد. در مرحله دوم، درب سمت راست يخچال را باز كنيد. گوشي خود را به طور دقيق در مقابل اسپيكري كه بر روي درب سمت راست وجود دارد قرار دهيد.

لباسشویی ایرانی

سپس دكمه فريزر را به مدت 3 ثانيه فشرده و نگه داريد پس از اينكه صداي بوق را شنيديد دست خود را از روي دكمه برداريد در اين مدت، تلفن همراه خود را بايد در همان حالت رو به روي اسپيكر نگه داريد. اين صدا حدودا سه ثانيه زمان مي برد تا منتقل شود. پس از شروع شمارش معكوس به يكباره صدا قطع شده و در كنترل پنل دستگاه با كلمه END مواجه خواهيد شد.

به همين راحتي تمام اطلاعات مربوط به دستگاه، توسط سيستم عيب يابي هوشمند به كارشناسان و متخصصين منتقل خواهد شد در اين حالت هم مي توانيد مكالمه را ادامه دهيد و يا اينكه منتظر جواب كامل و درست از اين برنامه باشيد. لازم به ذكر است بدانيد كه اين برنامه تشخيص Smart Diagnosis يا همان سيستم عيب يابي هوشمند از سيستم عامل هاي اندرويد كمتر از 2.2 و همچنين ios 4.0 پشتيباني نمي كند.

سخن پاياني

در مطالب بالا تا حدودي شما را با فناوري سيستم عيب يابي هوشمند آشنا كرديم. توسط اين سيستم مي توانيد در كمترين زمان ممكن به مشكلات يخچال فريزر خود پي برده و اقدام به رفع اين مشكلات كنيد. اين فناوري در يخچال فريزر هاي برند ال جي و همچنين ماشين لباسشويي برند سامسونگ وجود دارد و جزو نكات مهمي است كه بايد هنگام خريد به آن توجه كنيد.

فروشگاه اينترنتي نفيس 24، مرجع بزرگ فروش محصولات خانگي، انواع لباسشويي  را براي فروش در اختيار شما عزيزان قرار داده است. شما خريداران گرامي مي توانيد با مراجعه به فروشگاه نفيس 24، كالاي مورد نياز خود را ثبت و خريداري كنيد. اين مجموعه براي جلب رضايت شما مشتريان عزيز، امكان پرداخت درب منزل را فراهم كرده است. ارسال براي مشتريان ساكن تهران نيز به صورت رايگان انجام مي شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید