وبلاگ

آموزش, یخچال فریزر

بهترین مارک یخچال ایرانی کدام است؟

بهترین مارک یخچال ایرانی کدام است؟

بهترین مارک یخچال ایرانی

در بازار برندهای ایرانی هم هستند که با برندهای خارجی رقابت میکنند، اگر بخواهیم آنها را نام ببریم میتوان به برند هایی نظیر یخساران، دونار، تهران سبحان، ارج، فیلور، هیمالیا، پارس، برفاب، اسنوا، الکتروسان، سیلوان، پاکشوما، الکترواستیل و امرسان اشاره نمود که همگی جزو بهترین مارک یخچال ایرانی محسوب می شوند.

يخچال و فريزر در انواع متفاوتي در بازار موجود است كه در مدل هاي مختلف توليد مي شوند؛ انواع يخچال و فريزر شامل یخچال بالا فریزر پایین، یخچال پایین‌ فریزر بالا، دو قلو، سايد باي سايد جی پلاس و یخچال های درب فرانسوي (French door) است. اندازه يخچال و فريزر ها با توجه به مدل آن ها متفاوت است كه اندازه آن ها بر اساس فوت مكعب محاسبه مي شود. يخچال فريزر ها از اندازه 5 فوت تا 40 فوت هستند و موارد استفاده آن بر اساس تعداد نفرات و فضايي كه از يخچال مي خواهيم استفاده كنيم متفاوت است.

نقاط قوت برندهای ایرانی برای خرید یخچال

  1. بعضی از یخچال فریزرهای ایرانی از لحاظ ظاهر ، فیزیک و ابعاد دست کمی از یخچال های خارجی ندارند.
  2. یخچال های ایرانی طول عمر قابل توجهی دارند.
  3. یخچال های ایرانی از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشند.
  4. قطعات یخچال های ایرانی برای تعمیرات، راحت تر از همتای خارجی خود در دسترس می باشد.
  5. خدمات پس از فروش واقعی و در دسترس دارد.
  6. بعد از اتمام گارانتی هزینه تعمیرات به نسبت رقبای خارجی خود کمتر میباشد.

یخچال فریزر های هیمالیا

حتما شما هم این شعار «هیمالیا، بر قله زیبایی‌ها» را به خاطر می‌آورید، اما باید بگوییم این برند علاوه‌ بر زیبایی کیفیت قابل قبولی هم ارائه می‌دهد و در کنار همه اینها نمایندگی‌های این برند در سراسر کشور فعال هستند و این یک مزیت به حساب می‌آید. این مارک یخچال هایی با سایز بزرگ‌تر از دیگر برندها دارد اما ارزان‌تر از همه جا، شایان ذکر است یخساز  و آبسردکن در این دستتان می‌گذارد.

باید بدانید که ارتفاع ۱۹۲، عرض ۱۳۰ و عمق ۷۰ سانتی‌متری از آن یک وسیله بزرگ ساخته که باید قبل از انتخاب ابعاد آشپزخانه‌تان را مدنظر داشته باشید، در ضمن یخچال های این بربند بدون برفک طراحی می شوند و برچسب مصرف انرژی آن ها A  است. این یعنی هر چند تا حدی در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کند ولی کم‌مصرف‌تر از این نمونه نیز در بازار وجود دارد که می‌توانید آنها را انتخاب کنید.

به‌هر حال همانطور که می‌دانید یخچال از آن دسته وسایل آشپزخانه است که مدام روشن است و مصرف برق کم به معنی صرفه‌جویی در قبض برق است.ویژگی های یخچال های این مارک را برای شما توضیح میدهیم تا بیشتر با برند هیمالیا و خدماتش اشنایی پیدا کنید.

زیبایی منحصر به فرد یخچال فریزرهای امرسان

لوازم خانگی، مخصوصا لوازم بزرگ آشپزخانه که بسیار مورد توجه و در دید همگان قرار دارند، علاوه بر کارایی معمولی خود به عنوان یک کالای زیبا برای هر چه بهتر کردن دکوراسیون منزل شما استفاده می شوند؛  یخچال فریزر امرسان شما را به لذت تماشای زیبایی محض دعوت می کنند، ست کردن لوازم خانگی با دکوراسیون منزل اگر ساده نباشد خیلی پیچیده هم نخواهد بود و امرسان قصد دارد سلیقه شما را به چالش بکشد.

جادار بودن

کارشناسان در قسمت تولیدی یخچال فریزر امرسان سعی بر شناخت نیازهای خانواده های ایرانی داشته و تمام تلاش خود را برای برطرف کردن همه آنها در تولیدات خود به کار گرفته اند. شما می توانید با یک قیمت منصفانه تمام فضایی را که از یخچال فریزر خود انتظار دارید، با یخچال فریزر امرسان به خانه ببرید. شایان ذکر است که برند امرسان در گروه بهترین مارک یخچال ایرانی قرار گرفته است و می تواند اکثر نیاز های شما را برآورده کند.

مطمئن

برندی که تازه به بازار آمده است بهتر است یا برندی که عمری است در خانه ایرانی ها جایی برای خود دست و پا کرده است؟ در میان شرکت های ایرانی برندهایی هستند که راه را بیراهه رفته اند آنها برای اسم و رسم دست و پا کردن به سمت کپی برداری از محصولات خارجی رفته و این راه منجر به تولید محصولی بی کیفیت و البته گران شده است.

تبلیغات زیاد یک محصول و نتیجه نگرفتن به چه معناست؟

بیشترین تبلیغات تلویزیونی یخچال فریزر مربوط به سایر برند ها می باشد. شرکت امرسان تبلیغات مردمی را بیشتر ترجیح می دهد. آنهایی که از امرسان راضی هستند، بهترین تبلیغ برای شرکت هستندو این دقیقا همان اطمینانی است که یخچال فریزر امرسان سال ها برای داشتن آن نزد ایرانی ها زحمت کشیده است. از دیرباز شرکت امرسان این افتخار را دارد که با یخچال فریزر امرسان، تکه ای از جهیزیه نوعروسان این مرز و بوم را به خود اختصاص دهد و هیچ افتخاری برای یخچال فریزر امرسان بالاتر از این نیست که اولین خاطرات زندگی مشترکتان را با شما شریک باشد.

طرح و رنگ زیبا و متنوع

یک یخچال فریزر خوب و با کیفیت باید در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شود و احتمالا این یک خواسته معمولی برای شماست؛ مجبور شدن برای انتخاب بین دو طرح و سه رنگ، کشتن سلیقه است و با یخچال فریزر امرسان طرح خود را انتخاب کنید و رنگ بندی متنوع آن را ببینید.

کیفیت ساخت

نوع متریالی که در ساخت یخچال فریزر امرسان به کار گرفته شده است، همه از مواد اولیه عالی تهیه شده و شرکت امرسان کیفیت ساخت محصولات خود را تضمین می نماید. شاید تشخیص این معیار برای شما کار ساده ای نباشد و با نگاه کردن نتوانید آن را بررسی کنید و سعی کنید از تعمیرکار آشنای خود بپرسید که احتمالا او بهتر بتواند شما را راهنمایی کند.

مصرف انرژی

یخچال فریزر امرسان در سال 1393 با اخذ گرید A++ در مصرف انرژی برای اولین بار در ایران، نشان داد که سلیقه های مشتریان خود را اولویت اول خود قرار داده است. این شرکت دست از تلاش برنداشته و در سال 1395 گرید A+++ را در یخچال فریزر امرسان برای ایران و ایرانی ها به ارمغان آورد. تلاش بی وقفه برای تامین رضایت مشتری در همه مشخصات ریز و درشت یخچال فریزر امرسان را از دیگر رقبای خود متمایز نموده است. اینجاست که ما ادعا می کنیم که یخچال فریزر امرسان را مطمئن انتخاب کنید.

خدمات پس از فروش

یکی از معیارهای مهم خرید لوازم خانگی داشتن خدمات پس از فروش است شرکت امرسان این امر را به بهترین نحو تا به الان انجام داده است و تمام لحظه هایی که خواهان خدمات بوده اید در کنار شما بوده است تا مشکلتان حل شود.

یخچال های فریزر های اسنوا

یکی از بهترین مارک یخچال ایرانی اسنوا است که در زمینه تولید محصولات خانگی فعال است، همواره محصولاتی بسیار با کیفیت را به بازار عرضه کرده است که از مشخصات بارز محصولات تولیدی آن می‌توان به کیفیت عالی و استفاده از جدیدترین دستاوردهای فناوری در ساخت آنها اشاره کرد. محصولات این شرکت به خاطر دلایل ذکر شده و طراحی زیبا و منطبق با سلیقه مشتریان ایرانی همواره از استقبال و فروش خوبی برخوردار بوده اند، یکی از تولیدات بسیار خوب این برند که بسیار شیک و مدرن است و از تمام قابلیت های نمونه‌های معروف خارجی برخوردار است، یخچال و فریزر اسنوا S8-2320SS می‌باشد که یک یخچال و فریزر از نوع ساید بای ساید است.

زیبایی خیره کننده اسنوا

یخچال و فریزر اسنوا S8-2320SS با اندازه 32 فوت یک محصول بسیار زیبا است که امکانات ویژه‌ای از طرف سازنده در این محصول منظور شده است. اولین مزیت جالب این دستگاه کارکرد مستقل یخچال و فریزر یا همان فناوری Twin Cooling است که این محصول از آن بهره می‌برد. در مبحث مربوط به مصرف انرژی باید ذکر شود که این کالا دارای گرید +A است که نشانگر مصرف انرژی بسیار کم دستگاه است. با استفاده از نسل جدید کمپرسورهای اینورتری در این محصول، ضمن کاهش چشمگیر مصرف انرژی این ساید بای ساید، صدای کار دستگاه نیز کاهش زیادی پیدا کرده و راندمان کاری آن نیز افزایش چشمگیری دارد.

در بخش انرژی مصرفی این کاهش برابر 23 درصد و در بخش مربوط به صدای کار دستگاه نیز 11 درصد کاهش صدا وجود دارد. یخچال و فریزر اسنوا S8-2320SS مجهز به فناوری سرمایش سریع در ساخت است که باعث حفظ تازگی و ویتامین‌های موجود در مواد غذایی با بالا بردن سرعت انجماد فریزر و خنک کنندگی یخچال می‌شود.

در یخچال و فریزر اسنوا S8-2320SS از صفحه نمایش‌های لمسی برای نشان دادن عملکردهای فعال دستگاه استفاده شده است که با توحه به رنگ کالای تولیدی دارای دو رنگ مشکی و طرح فلز است. یک قسمت ویژه که دمایی ثابت در حدود 4 درجه سانتیگراد دارد برای نگهداری کوتاه مدت مواد پروتئینی برای حفظ تازگی این محصولات تا زمان پخت در این ساید بای ساید در نظر گرفته شده است. این قسمت مجزا Chiller Zone نام دارد و قابلیت های دیگری مانند صفحه نمایش لمسی، یخ ساز و آبسردکن داخلی اتوماتیک، کمپرسور دیجیتال اینورتر، سامانه سرمایش سریع، سیستم انجماد سریع فريزر، کم مصرف با گرید +A، فیلتر ضد بو 3 لایه، سامانه بار خانگی با تكنولوژی جدید، لامپ ال ای دی را دارا است.

یخچال های یخساران (yakhsaran)

شرکت یخساران حدود 58 سال می باشد که در حال تولید محصولات داخلی و یکی از بزرگترین کارخانه های صنایع برودتی کشور می باشند. محصولات شرکت یخساران از جمله انواع آبسردکن، یخچال فریزر دوقلو، فریزر صندوقی، یخچال فریزر بدون برفک  می باشد، میزان مصرف انرژی در یخچال فریزرهای یخساران در رتبه مصرف انرژی A می باشند که در کاهش هزینه های برق به صرفه می باشند.

یخچال های این برند مجهز به فیلترهای تصفیه آب و صفحه های ال ای دی می باشند با وجود این ویژگی ها می توان گفت یخساران بهترین مارک یخچال ایرانی است؛ ولی باید توجه داشت که هر یک از این امکانات می توانند یک هزینه اضافی و بعدها هزینه های تعمیرات را بدنبال داشته باشند. شایان ذکر است کمپرسورهای استفاده شده در محصولات یخساران با شرایط آب و هوائی و نوسانات برق سازگار می باشند.

یخچال فریزر های دونار

در حال حاضر عمده محصولات تولیدی شرکت دونارخزر شامل انواع يخچال، فریزر، یخچال فريزر دو دره و سايد بای سايد و دوقلو، انواع بخاريهای گاز سوز، شومينه گازی، انواع کولر گازی و آبی، آبگرمکن گازی و برقی و لباسشويی می باشد، شایان ذکر است که این برند در گروه بهترین مارک یخچال ایرانی قرار گرفته است. مزيت توليدات اين شرکت نسبت به توليدات مشابه داخلی و خارجی، کيفيت بالای محصولات این شرکت است و محصولات این شرکت علاوه بر کسب نشان استاندارد ملی توانسته است گواهی نامه مربوطه مورد تایید مراجع و سازمان های کنترل کیفیت بین المللی را نیز اخذ نماید.

یخچال فریزر دوقلو دونار هوم بار داری مزیت هایی از قبیل درب هوم بار، فضایی با ابعاد مفید 570 لیتر و دستگیره های اهرمی و ضمانت معتبر 30 ماهه شرکت دونار را دارد .مزیت بعدی داشتن امکانات جداگانه است که مثلا در صورت خرابی موتور یخچال قسمت فریزر همچنان به کار خود بدون هیچ خللی ادامه می‌دهد؛ شایان ذکر است که موتور استفاده شده در این محصول هایتک می‌باشد که بسیار در انتخاب یخچال حائز اهمیت است.

 

یخچال فریزرهای ارج

کارخانه ارج از سال۱۳۱۶شروع به کار کرده است و ۸۲سال است که در کنار شماست تا رضایتتان راجلب کند. یخچال ارج خدمات پس از فروش دارد و بسیار هم با پشت کار کار میکند، کیفیت محصول بسیار بالاست با رشد تکنولوژی همراه شده است و مدل های به روزی هم دارد، این محصول رنگ بندی سفید و سیلور دارد و سایزهای این مارک بسیار مناسب آشپزخانه های ایرانی است و می توان گفت در گروه بهترین مارک یخچال ایرانی قرار می گیرد. این محصول دارای نصب در محل به صورت رایگان می باشد، قیمت های بسیار مناسبی دارد و نسبت به مارک های دیگر کیفیت فوق العاده ای دارد.

یخچال فریزرهای فیلور

شركت سهامي كارخانه جات توليدي بهمن (فيلور) درسال 1343 تأسيس و درتاريخ 25/1/1345 در محل كارخانه واقع درخيابان پيروزي فعلي بهره برداري از آن آغاز گرديد. در شروع كار، قطعات يخچال و فريزر از شركتهاي فيلكو آمريكا و هوور انگليس وارد و مونتاژ ميشد، قابل ذكر است كه نام شركت از تركيب كلمات فيلكو و هوور اقتباس شده بود. در حال حاضرشرکت فیلور ( بهمن ) تنها در زمینه تولید یخچال و فریزر فعال می باشد و در میان برندهای ایرانی سهم خوبی از بازار را در اختیار دارد.

در یخچالهای ساید باید ساید فیلور، به ندرت می توان به مشکل خراب بودن فن کندانسور برخورد کرد؛ موتور خطی یخچال فریزرفیلور، بهترین نوع موتوری که می توان انتخاب کرد مدل خطی می باشد ، زیرا دارای کمترین میزان صدا در هنگام کار کردن و در عین حال دارای کارائی بالائی می باشد. موتور تبخیری یخچال فریزر فیلور، موتور تبخیری با استفاده از جریان آب و هوا گاز داغ را خنک می کند، موتور هوائی یخچال فریزرفیلور، با استفاده از آب ، گاز داغ را خنک کرده و به صورت مایع می شود. موتور آبی یخچال فریزر فیلور، یشتر در آب سرد کن ها و یخچال های ویترینی موجود در مغازه ها استفاده می شود.فیلور چند نوع موتور استفاده می کند در تولید یخچال ها که این گزینه بسیار مناسبی است برای انتخاب زیرا دست شما برای انتخاب موتور به نسبت کار کردتان باز است.

یخچال های فیلور هنوز با اینکه تکنولوژی رشد بسیاری داشته و یخچال ها بسیار تغییر کرده اند ولی فیلور هنوز یخچال های قدیمی که یک فریزر کوچک در بالا داشت و یا درب بالا و پایین را تولید می کند.

یخچال فریزر های بنس

یکی از بهترین مارک یخچال ایرانی می توان یخچال فریزر بنس را نام برد، کارخانه تولیدی و صنعتی بنس واقع در منطقه صنعتی خرمدشت تهران، 30 سال پیش کار تخصصی خود را در تولید و ارائه لوازم خانگی شروع کرد؛ بنس در سال 1393 مفتخر به دریافت استاندارد ملی و استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001 از شرکت QAL انگلستان گردید.این مجموعه با بیش از ۳۰سال سابقه درخشان در زمینه تهیه و توزیع لوازم خانگی بصورت گسترده در سطح کشور مشغول به فعالیت میباشد، که در اوایل دهه ۹۰با ثبت وایجاد برندایرانی بنس (Beness )نقطه عطفی درکارنامه کاری خود رقم زد و با تولید و تهیه انواع کالاهای باکیفیت ازکارخانجات معتبر داخلی دارای علم وتخصص ومجهز به تکنولوژی روز دنیا در صنعت لوازم خانگی که هدف نهایی کیفیت برترو جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان می باشد.

به خنکی بنس

یکی از ویژگی هایی که هیچ مارکی در دسترس ندارد این است که بنس در کمتر از ۳۰ ثانیه می تواند نوشیدنی شما را خنک و گوارا کند. محصولات این شرکت همه بدون برفک، بسیار مدرن و زیبا هستند؛ همچنان این یخچال فریزر در دسته‌ی محصولات کم‌مصرف و بهینه قرار می‌گیرد و حتی محصولاتی دارد که انرژی آن از Aهم کم مصرف تر است.

گستردگی شبکه فروش ، واحد تحقیق و توسعه که بطور مستمر در جهت شناسایی نیازهای بازار فعالیت خلاقانه دارند وخدمات ،رفتارمناسب و حرفه ای پرسنل و همچنین سرعت عمل درپیگیری امور مشتریان درجهت کسب رضایت حداکثری، از مهمترین مزایای رقابتی این شرکت می باشد؛ از بهترین انتخاب ها برای یخچال فریزر میتوان از مارک بنس نام برد.

یخچال فریزرهای هیوندای

شرکت هیوندای (HYUNDAI CORPORATION) در فروردین سال ۱۳۹۰ (مارس ۲۰۱۱) طبق قراردادی رسمی که به تائید وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی رسید. نمایندگی انحصاری محصولات خانگی، صوتی تصویری و کولرهای گازی هیوندای را به شرکت سهیل چابهار واگذار نمود.

برای  بهترین مارک یخچال ایرانی می توان هیوندای را مثال زد، این برند هیوندای از سال 91 و با مونتاژ 2 مدل یخچال و 1 مدل اجاق گاز در کارخانه های داخلی فعالیت خود را آغاز کرده است، البته لازم به ذکر است که برخی از کالاهای کوچک با توجه به نیاز بازار از شرکت مادر وارد می شود که با توجه به اهمیت خوش نامی برند مادر، تمامی کالاها تحت نظارت شرکت کره ای بوده چرا که نباید به اعتبار این برند لطمه ای وارد شود. پس شما دارید محصولی با نام ایرانی و کیفیت فوق العاده دریافت می کنید و این مارک از سر و صدای بسیار کمی برخوردار است و از خنک کننده ی سریع فریزر برخوردار است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

nafis24Logo

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی نفیس 24 در راستای سهولت در امر خرید‌ های اینترنتی لوازم خانگی برای تمامی خریداران عزیز و کاهش سفر‌ های درون شهری و حتی بیرون شهری و در نهایت کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر شروع به فعالیت کرده است که محصولات خریداری شده را به تمام نقاط ایران ارسال کنند.

اطلاعات تماس

 

تلفن پشتیبانی: 02174904|09925185692 (ساعات پاسخگویی از ۹ الی ۱۷)

 

تهران، تهرانپارس، خیابان فرجام غربی، مابین خیابان سراج و خیابان شهید عبادی، پلاک ۳۲۱

logo-samandehi

 

تلفن پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۷۴۹۰۴

(ساعات پاسخگویی از ۹ الی ۱۷)

 

تهران، تهرانپارس، خیابان فرجام غربی، مابین خیابان سراج و خیابان شهید عبادی، پلاک ۳۲۱

تمامی حقوق برای شریف گستر نفیس شهر محفوظ است.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
سایدبار
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری