آموزش

بهترین برند های آون توستر کدامند؟

بهترین برند های آون توستر کدامند؟

این روز ها پای بسیاری از محصولات لوازم خانگی جدید، در زندگی‌ مدرن امروزی، باز شده است. شاید در زمان گذشته کسی فکرش را نمیکرد که روزی محصولاتی مانند چای ساز، قهوه ساز، غذا ساز و امثال این ها در آشپزخانه های ما جا خوش کنند. پیشرفت تکنولوژی باعث تولید محصولاتی شده است که آشپزی را برای شما بسیار آسان تر می کنند. یکی از محصولات مدرنی که این روزها در آشپزخانه ها مشاهده می کنید آون توستر نام دارد. آون توستر یک محصول پر کاربرد است. این محصول با تولید گرمای زیاد سرعت زیادی به آشپزی شما می دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین برند های آون توستر و کاربرد آن آشنا کنیم.

آون توستر چیست؟

آون توستر (Oven Toaster) در لغت به معنای اجاق برشته کن می باشد. این دستگاه را می شود به عنوان یک فر در ابعاد کوچک دانست که از آن برای گرم کردن غذا ها، تست کردن نان، سرخ کردن غذا ها، یخ زدایی و طبخ انواع غذا ها استفاده می شود. از ویژگی هایی که باعث برتری این محصول نسبت به فر می شود، می توان به فضای کمتری که اشغال می کند اشاره کرد. حتما این را می دانید که قبل از استفاده از فر، باید آن را روشن کنید و صبر کنید تا محیط فر گرم شود سپس از آن استفاده کنید. اما در آون توستر ها نیازی به صبر کردن برای گرم شدن آن، وجود ندارد و سرعت گرم شدن این دستگاه بسیار بالا است.

ویژگی دیگر این محصول در برابر فر، این است که حرارت و گرما در آون توستر ها به گونه ای پخش می شود که تمام قسمت های غذا به یک اندازه حرارت ببیند. برای اینکه اطلاعات مفیدی درمورد بهترین برند های آون توستر کسب کنید، تا انتهای این مطالب ما را همراهی کنید.

نکات مهمی که در هنگام خرید آون توستر باید به آن ها توجه کرد

در خرید محصولات خانگی اولین نکته ای که باید در نظر گرفت محل قرار گیری وسیله مورد نظر است. به همین منظور شما باید قبل از اینکه اقدام به خرید محصولی را کنید، ابتدا فضای مناسبی را در خانه برای آن در نظر بگیرید در غیر این صورت ممکن است با مشکل نبود فضای کافی مواجه شوید. و همینطور سایزی را انتخاب کنید که با سایز آشپزخانه شما تناسب داشته باشد. از آن جایی که آون توستر یک محصول برقی است، پس محلی را برای قرار گیری آن انتخاب کنید که به پریز برق دسترسی داشته باشد.

قبل از خرید آون توستر لازم است تا اطلاعات کافی درمورد این محصول را داشته باشید بهتر است راجع به بهترین برند های آون توستر مطالعه کنید و انتظاراتی را که از این دستگاه دارید در نظر بگیرید تا بتوانید نوعی از این محصول را خریداری کنید که متناسب با نیاز های شما باشد.

در هنگام خرید به شکل ظاهری محصول توجه کنید، بهتر است آون توستری را خریداری کنید که درب آن از جنسه شیشه باشد. علت آن هم این است که درب های شیشه ای علاوه بر اینکه دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت هستند، به شما این امکان را می دهند تا شاهد تمامی مراحل پخت و طبخ غذا باشید.

جنس بدنه این محصول اهمیت زیادی در هنگام شست و شو دارد، آون توستر هایی که جنس بدنه آن ها استیل است، به راحتی قابل شست و شو هستند. همینطور به توان مصرفی دستگاه دقت کنید.

ویژگی کانوکشن در این محصول یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن دقت کنید. وجود کانوکشن در آون توستر این امکان را فراهم میکند تا حرارت و گرما در محیط این محصول به گردش در بیاید تا همه قسمت های غذا، به یک مقدار حرارت ببینند.

آشنایی با انواع آون توستر

آون توستر معمولی: از نوع معمولی این محصول تنها برای تست کردن نان، برشته کردن و همینطور گرم کردن غذاها استفاده می شود و امکان تهیه انواع شیرینی، پیتزا و طبخ غذا های گوناگون در این مدل وجود ندارد.

آون توستر مجهز به فن: این محصول قیمت بالاتری نسبت به مدل معمولی دارد و دلیل آن هم این است که این مدل علاوه بر ویژگی های مدل معمولی، امکان طبخ غذاهای مختلف را برای شما فراهم می کند. وجود یک فن در داخل این محصول باعث پخش حرارت به صورت یکسان در داخل آون توستر می شود.

آون توستر با ویژگی مادون قرمز: این محصول تمام ویژگی توستر های قبلی را دارد و علاوه بر آن قابلیت یخ زدایی توسط مادون قرمز یکی از مهم ترین قابلیت های آن است. البته لازم است ذکر کنیم که این نور هیچ گونه آسیبی به بدن انسان وارد نمی کند.

آون توستر مجهز به جوجه گردان: این نوع از آون توستر ها قابلیت انواع قبلی را ندارند و مهم ترین ویژگی آن ها، امکان پخت گوشت توسط یک سیخ جوجه گردان است. چرخش گوشت باعث می شود تا حرارت به تمامی قسمت های گوشت برخورد کرده و به خوبی پخته شود.

معرفی بهترین برند های آون توستر

پارس خزر: این برند محبوب و موفق ایرانی محصولاتی با تنوع بالا تولید می کند. محصولات برند پارس خزر از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. آون توستر پارس خزر با قیمت مناسبی که در بازار دارد می تواند انتخاب خیلی از خریداران باشد. این محصول دارای یک سینی مجزا است که جمع آوری خرده های نان و غذا را برای شما راحت می کند. علاوه بر این دارای ویژگی یخ زدایی نیز می باشد.

ال جی: خرید محصولات ال جی انتخاب بسیاری از افرادی است که همیشه به دنبال بهترین کیفیت در بهترین برند ها هستند. آون توستر ال جی دارای قابلیت پخت انواع گوناگون غذا ها و همینطور تست کردن نان می باشد. مجهز به صفحه نمایشگر ال ای دی بوده و علاوه بر ویژگی قفل کودک، مجهز به سیستم یخ زدایی است. برند ال جی را می توان یکی از بهترین برند های آون توستر معرفی کرد.

بوش: همه شما با لوازم خانگی برند بوش به خوبی آشنا هستید و اطلاعات کافی را درباره کیفیت بالای محصولاتش دارید. آون توستر بوش با قابلیت تنظیم حرارت و بدنه استیل ضد زنگ یکی از بهترین برند های آون توستر است.

برند های مختلف دیگری از جمله لوکستای، نوبل کینگ، کومتای و ویکسل اقدام به ساخت این محصول کرده و در این امر بسیار موفق بوده اند.

درباره ما

فروشگاه اینترنتی نفیس 24، محصولات متنوعی از تمامی برند های شناخته شده دنیا را در سایت خود به فروش می رساند. جهت خرید لوازم خانگی مورد نیاز خود، وارد سایت فروشگاه نفیس 24 شده و به راحتی اقدام به خرید کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید