تهویه

بهترین برند تصفیه هوا

بهترین برند تصفیه هوا

در بسیاری از شهرهایی که ترافیک خودروها روز به روز در حال افزایش است و کارخانه‌ها که دود‌های آلاینده زیادی تولید می‌کنند، باعث ایجاد آلودگی هوا شده و در حال حاضر آلودگی هوا به یک معضل بسیار جدی برای ما آدم‌ها که در شهر ساکن هستیم شده است. این وضعیت و آلودگی هوا باعث می‌شود که کیفیت هوا به شدت تحت تأثیر قرار گیرد و به عنوان یک فاکتور اساسی در تهدید سلامتی ما آدم‌ها به خصوص بیماران شناخته شود. به همین دلیل یکی از بهترین راه حل‌ها برای مقابله از آلودگی هوا استفاده از دستگاه تصفیه هوا می‌باشد. خوشبختانه امروزه در بازار انواع و اقسام دستگاه‌های تصفیه هوا وجود دارد اما کدام یک از این دستگاه‌ها بهترین برند تصفیه هوا هستن و عملکرد و کیفیت را دارد در ادامه مطلب قرار است به آن اشاره کنیم با ما همراه باشید.

علت اهمیت تصفیه هوا

با توجه به افزایش آلودگی هوا که می‌تواند سلامتی ما را به خطر بیندازد، استفاده از دستگاه تصفیه هوا باعث جلوگیری از مواد آلوده و ذرات آلاینده هوا به داخل خانه یا محل کار می‌شود. دستگاه تصفیه هوا  کمک می‌کند که ذرات معلق، آلودگی‌ها، میکروب‌ها و غلظت گازهای آلاینده از هوا حذف شوند و باعث بهبود کیفیت هوا و کاهش ابتلا به بیماری‌های تنفسی می‌شود. همچنین، دستگاه تصفیه هوا می‌تواند راحتی و سلامتی ما آدم‌ها را تضمین کند. استفاده از تصفیه هوا در مکان‌های مانند خانه و بیمارستان بسیار ضروری است به دلیل اینکه افراد بتوانند از هوای پاک و سالم برخوردار باشند و از بروز برخی بیماری‌های تنفسی و مشکلات سلامتی آن‌ها جلوگیری شود.

بهترین برند تصفیه هوا کدام است؟

برندهای معتبر و معروف در بازار فراوان موجود هستند و کدام از دستگاه‌ها دارای یکسری قابلیت‌ها و ویژگی خاص می‌باشند. اما از بین این همه برند‌های معروف و ناشناخته فقط این موارد جز دسته بهترین‌ها قرار می‌گیرند:

دستگاه تصفیه هوا کارچر مدل AF 100

تصفیه کننده هوا کارچر مدل AF100 با قدرت موتور 80 وات برای از بین بردن بوی نامطبوع، نابود کردن ذرات آلرژی زا در محیط، مکش دود، جذب گرد و غبار موجود در هوا و ضدعفونی کردن هوا مورد استفاده قرار میگیرد.

  • فن این تصفیه کننده قابل تنظیم در سه حالت آهسته، متوسط و سریع میباشد.
  • جریان هوا در این دستگاه تا 750 متر مکعب در ساعت بوده و مساحت قابل پوشش آن تا 100 متر مربع است. ضمنا میزان صدایی که تولید میکند حداقل 26 و حداکثر 48 دسی بل میباشد.

دستگاه تصفیه هوا Gplus مدل GAP-450IK

تصفیه هوای جی‌پلاس مدل GAP-450IK، یکی از مدل‌های جدید تهویه‌های مطبوع جی‌پلاس است که با قابلیت تصفیه هوای 300 متر مکعب بر ساعت و توانایی تصفیه 39 متر مربعی محیط، جهت پاکیزه کردن محیط خانه و ایجاد رطوبت مناسب قابل استفاده است.

 

دستگاه تصفیه هوا شیائومی smart air purifier 4 pro

دستگاه تصفیه هوا شیائومی smart air purifier 4 pro یکی از محصولات معروف و پرفروش شیائومی می‌باشد که دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد است که مناسب برای محل کار یا خانه می‌باشد. این دستگاه با استفاده از فیلترهای HEPA و کربن فعال، مواد آلرژی زا، باکتری‌ها، ویروس‌ها، مواد معلق و بوهای نامطبوع را از هوا حذف می‌کند.

 

همچنین دستگاه تصفیه هوا شیائومی smart air purifier 4 pro دارای قابلیت‌های هوشمندی مانند کنترل از راه دور از طریق اپلیکیشن موبایل، شناسایی کیفیت هوا و نمایش آن به صورت زنده بوده و قابلیت تنظیم بهینه و کیفیت هوا براساس شرایط مختلف را نیز دارد.

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ AC-G35

مجموعه سامسونگ محصولی با کیفیت و قیمت مناسب از دستگاه تصفیه هوا روانه بازار کرده است که خوشبختانه در جهان به خصوص کشور ایران فروش بالایی داشته است. این دستگاه دارای قالبیت‌های زیادی بوده که در 3 مرحله می‌تواند محل مورد نظر خود را تمیز کند. همچنین دستگاه تصفیه هوا سامسونگ AC-G35 علاوه بر پاکسازی هوای آلوده، توانیان خوشبو کردن هوا را هم نیز دارد. علت خوشبو کردن آن، سیستم تشخیص حسگر بود می‌باشد. این دستگاه مناسب برای افرادی می‌باشد که به دنبال ویژگی و عملکرد مناسب از دستگاه تصفیه هوا هستند.

دستگاه تصفیه هوا هانی ول Air Touch P

برند هانی ول یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های تولید کننده دستگاه‌های تصفیه هوا در جهان می‌باشد که یک محصول درجه یک روانه بازار کرده است. اکثر دستگاه‌های هانی ول به علت ویژگی و عملکرد مناسبی که دارد بسیاری از افراد را جذب خود کرده است اما این محصول جدید از هانی ول نسبت به نسخه‌های دیگر آن بسیار متفاوت است و دارای ویژگی‌های فراوان می‌باشد. دستگاه هانی ول Air Touch p به دلیل استفاده از فیلتر HEPA و HisSiv، کوچک‌ترین ذرات آلاینده در هوا را از بین می‌برد و هوای محل مورد نظر را پاکسازی می‌کند. معمولا این دستگاه را در بیمارستان استفاده می‌کنند اما برای بسیاری از منازل هم توصیه می‌شود.

قیمت بهترین دستگاه تصفیه هوا

در بازار دستگاه‌های تصفیه هوا، قیمت‌ها بسته به انواع، اندازه‌ها، و ویژگی‌های مختلف متفاوت است. بهترین دستگاه‌های تصفیه هوا اغلب قیمت‌های بالایی دارند، اما قیمت بالا دلیل بر بهترین دستگاه نمی‌شود و ممکن است در برخی موارد با هزینه کم بهترین دستگاه را تهیه کرد و نیاز خود را برطرف کنیم. قیمت‌های این دستگاه‌ها معمولاً در بازار از 500 هزار تومان شروع می‌شود و تا 50 میلیون تومان نیز پیدا می‌شود. عواملی مانند نوع فیلتر، ظرفیت تصفیه، مصرف انرژی و… هستند که بر روی قیمت دستگاه تاثیر می‌گذارند. پس از خرید، هزینه‌های تعویض فیلترها و نگهداری نیز باید در نظر گرفته شود. توصیه می‌شود  قبل از خرید دستگاه تصفیه هوا ابتدا نیاز خود را از خرید تصفیه هوا مشخص کنید سپس قیمت و برند‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و اقدام به خرید کنید تا از خریدتون لذت کافی را ببرید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم درباره بررسی بهترین برند تصفیه‌ هوا و هزینه آن‌ها بپردازیم. با توجه افزایش آلودگی هوا در اکثر شهرهای پرجمعیت، تنفس در هوای آلوده برای بسیاری از ما آدم‌ها بسیار سخت و دشوار شده است و بیشتر ما آدم‌ها به دنبال هوای پاک در خانه‌ها خود یا محل کار هستیم. به همین علت برای پاکسازی و خوشبو سازی هوا از دستگاه تصفیه هوا استفاده می‌کنیم. این دستگاه تمامی ذرات آلوده هوا را پاکسازی می‌کند و باعث افزایش سلامتی ما آدم‌ها می‌شود. امیدواریم این مطلب برای شما بسیار مفید بوده باشد.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید